Контакт-центр 057-766-51-04
 
Контакт-центр 057-766-51-04
14.11.2014 / 16:04
Звернення громадян
ПАТ «Харківміськгаз» - це велика енергетична компанія, яка обслуговує близько 4,5 тисяч юридичних та понад 500 тисяч фізичних осіб - споживачів газу. Робота товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. Нам важлива Ваша думка щодо діяльності нашого підприємства.

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання,зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян» , не розглядаються.
  •  Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень