Контакт-центр (057) 76-65-104
 
Контакт-центр (057) 76-65-104

Новини

18.06.2019 / 10:50

За 2018 рік Контакт-центр АТ "Харківміськгаз" опрацював понад 730 тис. звернень клієнтів

За минулий рік оператори Контакт-центру АТ "Харківміськгаз" опрацювали понад 730 тис. звернень від клієнтів. З початку року вже опрацьовано більше 360 тис. звернень споживачів природнього газу.
Контакт-центр працює 7 днів на тиждень з 8.00 до 20.00 год. Контакт-центр працює 7 днів на тиждень з 8.00 до 20.00 год. ФОТО: 104.ua

В середньому щомісяця оператори контакт-центру консультують понад 73 тисяч споживачів природного газу Харкова. Найчастіше звернення клієнтів компанії з приводу поточної інформації в квитанціях та стану особового рахунку. Найінформативнішим онлайн-сервісом залишається Особистий кабінет на сайті 104.ua, в якому зареєстровано понад 115 тис. споживачів газу.

За допомогою нього можна контролювати розрахунки, розмір нарахованої субсидії, бачити наявність боргу або переплати та передавати показання лічильника. В "Особистому кабінеті" споживачі також можуть отримати консультацію спеціаліста. Так, опцією зворотного дзвінка – Callback скористалися близько 5 тис. клієнтів.

«За допомогою онлайн-сервісів наші клієнти в змозі дистанційно отримати консультації, не відвідуючи газову компанію. Але, ми не зупиняємося на досягнутому. Так, у числі нещодавно запроваджених новинок – чат-бот 7104ua у Viber, мобільні додатки 104 Mobile для Android та 104 Mobile Light для користувачів Apple»- прокоментувала начальник управління клієнтського сервісу АТ «Харківміськгаз» Світлана Андрєєва.

Минулого року харків’яни передали показання лічильника 747 тисяч разів, з яких  334 тис. надійшли через СМС на короткий номер 7104. Також майже 9280 тис. даних отримано на електронну пошту та  122 тис. показань прийнято за допомогою голосового меню IVR.