Контакт-центр (057) 76-65-104
 
Контакт-центр (057) 76-65-104

Новини

12.02.2018 / 16:00

Понад 95 тисяч споживачів ПАТ «Харківміськгаз» використовують онлайн-сервіс «Особистий кабінет»

Близько 100 тис споживачів ПАТ «Харківміськгаз» стали користувачами «Особистого кабінету» на сайті 104.ua за останні три роки. У минулому році особисті кабінети зареєстрували понад 25 тис. cпоживачів газу. Тепер кожна п'ята сім'я жителів Харкова дистанційно управляє своїм особовим рахунком.
У Контакт-центрі вам нададуть кваліфіковану консультацію з питань газопостачання У Контакт-центрі вам нададуть кваліфіковану консультацію з питань газопостачання ФОТО: 104.ua

Особистий кабінет створений для зручної взаємодії з газовою компанією і самостійного контролю клієнтом свого особового рахунку. У сервісі зручно вносити показання лічильника, стежити за нарахуваннями, наявністю боргу або переплати. Можна заплатити за газ онлайн, не виходячи з дому і без комісії банку.

«У Харкові споживачі газу оцінили переваги не тільки такого зручного онлайн-сервісу як Особистий кабінет, але й інших дистанційних каналів для зв'язку з компанією. Так, у 2017 році харків'яни для передачі показань лічильників газу 380 тис. разів скористалися «Особистим кабінетом», 223 тис. разів - відправили SMS-повідомлення на номер «7104» і 98 тис. разів - голосовим меню (IVR)», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Світлана Андрєєва.

У 2017 році клієнти ПАТ «Харківміськгаз» почали використовувати нову функцію «Особистого кабінету» - зворотний телефонний зв'язок з оператором газової компанії. Можливості онлайн-сервісів допоможуть заощадити час, дистанційно вирішити газові проблеми споживачів і не вимагають звернення до контакт-центр компанії.

Для того, щоб зареєструватися в Особистому кабінеті досить знати номер свого особового рахунку і останню суму, яку клієнт заплатив за газопостачання. Процедура реєстрації займає лічені хвилини.