Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 057-766-51-04

Новини

30.01.2017 / 11:00

Майже 80 тис. споживачів ПАТ «Харківміськгаз» оцінили переваги використання «Особистого кабінету»

Із 2015 року для мешканців міста Харкова стало доступним використання «Особистого кабінету» на сайті 104.ua. За цей час майже 80 тис. споживачів ПАТ «Харківміськгаз» вже зареєструвалося на інтернет-ресурсі та оцінили переваги онлайн сервісу. Адже з його допомогою можливо за лічені хвилини дізнатися про стан особового рахунку, перевірити баланс, історію платежів, передати показання лічильника або звернутися до фахівця із запитанням.

Одна з найпопулярніших функцій «Особистого кабінету» – передача показань лічильника. Щомісяця з допомогою онлайн сервісу дані своїх приладів до газорозподільної компанії надсилає приблизно 25 – 30 тис. споживачів. При цьому завдяки сервісу показання їх лічильників одразу потрапляють до автоматизованої бази, що дозволяє уникнути людського фактору при їх обробці.

«Можливості «Особистого кабінету» дозволяють клієнтам суттєво економити свій час. Їм більше не потрібно стояти в довгих чергах, щоб дізнатися стан свого особового рахунку, історію платежів або розмір субсидії. Уся ця інформація стає доступною всього за кілька хвилин після реєстрації», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Харківміськгаз» Ріта Чорнобай.

Окрім можливості контролювати всі дані за особовим рахунком, через «Особистий кабінет» споживачі також можуть отримати консультацію фахівця та залагодити свої питання. Отож, щоб стати користувачем сервісу потрібно всього лише зареєструватися на сайт 104.ua. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail. Якщо при реєстрації або використанні сервісу виникли технічні проблеми, про них необхідно повідомити на  службу підтримки за електронною адресою support@104.ua.

Додамо, що за останній рік ПАТ «Харківміськгаз» запровадило ще два додаткових сервіси, через які споживач може швидко та без зусиль передати показання лічильника газу. Мова йде про короткий номер 7104 для відправки SMS-повідомлення з даними приладу та голосову систему IVR, яка дає можливість передати показання лічильника за номерами контакт-центру ПАТ «Харківміськгаз» без очікування на з’єднання з оператором.