Контакт-центр (057) 76-65-104
 
Контакт-центр (057) 76-65-104

Новини

30.11.2018 / 10:37

Близько тисячі споживачів газу Харкова реєструються в «Особистому кабінеті» щомісяця

На сьогодні більше 20% споживачів Харкова користуються онлайн-сервісом сайту 104.ua «Особистий кабінет». Тільки в листопаді в ньому зареєструвались 1300 клієнтів «Харківміськгаз». Цей сервіс доступний споживачам з 2015 року
Особистий кабінет - це зручний дистанційний сервіс для взаємодії з газовими компаніями Особистий кабінет - це зручний дистанційний сервіс для взаємодії з газовими компаніями ФОТО: 104.ua

Активний приріст нових реєстрацій користувачів сервісу 104.ua відбувається з початком холодів, тобто  опалювального періоду. Насамперед, це дуже зручно та просто. В «Особистому кабінеті» клієнти «Харківміськгазу» можуть передати показання лічильника, здійснити оплату послуг. Всі звернення направляються в контакт-центру для споживачів природного газу. 

«Одна з найпопулярніших функцій «Особистого кабінету» – передача показань лічильника. Щомісяця з допомогою онлайн сервісу дані своїх приладів до газорозподільної компанії надсилає приблизно 125 тис. споживачів. При цьому завдяки сервісу показання їх лічильників одразу потрапляють до автоматизованої бази, що дозволяє уникнути людського фактору при їх обробці»- прокоментувала начальник управління клієнтського центру ПАТ «Харківміськгаз» Светлана Андрєєва. 

Додамо, що за останній рік ПАТ «Харківміськгаз» запровадило ще додатковий сервіс. Мова йде про новий мобільний додаток 104 Mobile для споживачів газу. З його допомогою через смартфон можна швидко та зручно передати показання лічильника та заплатити за газ онлайн. 

Щоб стати користувачем сервісу потрібно всього лише зареєструватися на сайті 104.ua. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail.