Контакт-центр (057) 76-65-104
 
Контакт-центр (057) 76-65-104

Новини

07.11.2019 / 12:19

АТ "Харківміськгаз" відкрив другий Центр обслуговування клієнтів для споживачів природного газу

7 листопада 2019 року газорозподільна компанія відкрила Центр обслуговування клієнтів в одному зі спальних районів міста Харкова. Відтепер споживачі газу Індустріального та інших районів зможуть швидко, доступно і зручно отримати весь спектр послуг газової компанії.

Першим клієнта зустрічає адміністратор. Він надає консультації із загальних питань, а в разі потреби, направляє споживача до профільного фахівця. Так само адміністратор допомагає клієнтам зареєструватися в Особистому кабінеті і знайомить з дистанційними сервісами компанії. У центрі обслуговування працює електронна черга. Прийом проводять відразу 5 менеджера.

У Центрі обслуговування споживачі «Харківміськгазу» можуть провести звірку рахунки і отримати консультацію з приводу заборгованості, пільг і субсидій, демонтажу лічильника на чергову / позачергову перевірку, опломбування / розпломбування газових приладів, зміни власника, укладення договорів.
Так само споживачі можуть укласти договір на технічне обслуговування будинкових мереж, замовити установку газового обладнання, лічильника, газифікацію житла, виготовлення технічних умов, проектної документації.

Прийом клієнтів здійснюється за адресою Архітектора Альошина, 5. Режим роботи з понеділка по четвер з 9:00 год. До 17:00 год., В п'ятницю до 15.45 год. Без перерви.
Харківміськгаз постійно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів. Крім Особистого кабінету для споживачів газу функціонують мобільні додатки 104Mobile і 104 Mobile Light, чат-бот 7104 в Viber. Зворотній зв'язок здійснюється також за допомогою СМС, телефону, електронної та голосової пошти Контакт центру.