Контакт-центр (057) 76-65-104
 
Контакт-центр (057) 76-65-104

До уваги клієнтів

28.04.2015 / 17:40

Для споживачів природного газу міста Харкова працює Контакт - центр

Всі споживачі міста в даний час мають можливість отримувати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому контакт-центрі.
Контакт-центр Контакт-центр ФОТО: Харьковгоргаз

ПАТ "Харківміськгаз" розширює можливості спілкування та економить час клієнтів на додаткові візити в абонентські відділи. Тепер наші споживачі мають можливість сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань газопостачання за багатоканальним телефоном (057) 766-51-04 чи електронною адресою contact@khgor.104.ua

Одним із пріоритетних напрямків роботи контакт-центру є он-лайн обробки фактичних показань лічильників газу. Відтепер усі споживачі газу можуть надавати показання приладів обліку газу по телефону або за електронною адресою contact@khgor.104.ua

Так само можна отримати консультацію за тарифами, задати питання про порядок оплати за надані послуги, дізнатися стан свого особового рахунку, залишити заявку оператору на виклик майстра, контролера та отримати консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання та багато іншого.

Завдання центру - максимально швидко надати необхідну для споживача інформацію, проконсультувати, допомогти у вирішенні його проблеми, заощадивши час клієнта. Але на цьому підприємство не буде зупинятися. Наступним кроком буде Особистий кабінет споживача на корпоративному сайті.

Встановлено сучасний програмно-апаратний комплекс, який дозволяє операторам центру працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Завдяки зручному алгоритму роботи, оператори в лічені секунди отримують інформацію про клієнта і оперативно відповідають на його приватні питання.

Всі дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно міськими та міжміськими тарифами, мобільні дзвінки - згідно з тарифами вашого оператора мобільного зв'язку.